نماد سایت طلا و جواهر احسان

با ۱۰ میلیون چیکار کنم؟

با-10-میلیون-چیکار-کنم؟

شاید شما هم مبلغ کمی در دست دارید که میخواهید سرمایه گذاری کنید ولی نمیدانید کجا و چگونه؟قیمت رو به رشد طلا هم شما رو از خرید طلا نا امید کرده؟

مبلغی میان ۱۰الی ۲۰ میلیون که نه برای خرید ملک کافیست نه برای خرید ماشین یا سرمایه گذاری در شرکت خصوصی , پس علاج چیست؟

یقینا این مبلغ کم زحمت بسیاری برایتان به رقم آورده و تا مطمئن نشوید دل به دریا نمیزنید. توصیه ما به شما خرید طلاست.منظور از خرید طلا فقط طلای نو نیست.شما میتوانید طلای دست دوم , شمش , گواهی سپرده طلا و سکه , سرمایه گذاری در صندوق سرمایه گذاری نیز خرید کنید. اما هرکدام از موارد ذکر شده معایبی دارد که به بررسی آن ها می پردازیم تا بهترین گزینه را بیابیم.

خرید انواع طلا

قیمت طلای نو به همراه اجرت احتساب می شود یعنی هنگام خرید طلا نو ۱۲ الی ۳۰ درصد شما هزینه اجرت پرداخت می کنید که هنگام فروش این هزینه احتساب نمی شود.یعنی شما صاحب طلا می شوید ولی سود شما در طولانی مدت هست و ارزش افزوده به صورت ماهانه ندارد.

قیمت طلای دست دوم بدون اجرت احتساب میشود و یکی از گزینه های خوب هست ولی بازهم نیازمند انتظار طولانی مدت برای کسب سود هست و برای مبالغ کوچک مناسب نیست.

قیمت شمش هم مانند طلای دست دوم بدون اجرت احتساب می شود ولی به دلیل وزن بالای آن متعاقبا قیمت آن نیز بسیار بالاست و با مبالغ بین ۱۰الی۲۰ میلیون امکان خرید نیست.

گواهی سپرده طلا و سکه نیز مناسب هستند ولی یکی از مهمترین ارکان سرمایه گذاری , قدرت نقد شوندگی آن هست که بزرگترین مشکلات این گواهی ها همین مسئله هست و پروسه نقد شدن این گواهی ها کمی طولانیست.

پس سوال اینه که چیکار کنیم؟

توصیه ما به شما خرید طلای اقساطی بدون بهره است.در این روش شما با ۱۰ میلیون میتوانید صاحب طلایی به ارزش ۲۰الی ۳۰ میلیون شوید!!شاید عجیب باشد ولی عملا شما سرمایه خود را ۲الی ۳ برابر میکنید!!شما میتوانید ۱۰میلیون پرداخت کنید و بقیه مبلغ را طی ۴الی۵ ماه تسویه کنید!!البته تسهیلات اقساطی فقط مربوط به طلای نو هست ولی با حساب سرانگشتی و کسر هزینه اجرت از کل مبلغ بازهم سرمایه شما ۲الی ۲.۵ برابر میشود!البته اینم بگیم خدمتتون که تسهیلات اقساطی مجموعه احسان گلد کاملا بدون بهره هست و هیچ درصدی از بابت فروش اقساطی روی قیمت کشیده نمی شود و فاکتور هم به همراه طلا براتون ارسال میشه و هیچ گونه گروداری در مجموعه احسان گلد انجام نمی پذیرد.

جهت استفاده از این تسهیلات میتوانید مقاله مربوط به این مبحث رو مطالعه کنید.پس هرچه زودتر دست به اقدام شوید و از شرایط ویژه مجموعه طلاو جواهری احسان گلد نهایت استفاده رو بکنید.

خروج از نسخه موبایل