نماد سایت طلا و جواهر احسان

تسهیلات اقساطی فروش طلا

 

این روزها با در نظر گرفتن هزینه ها و خرج و مخارج سرسام آور روزانه به نظر دور از دسترس می رسد که بتوان قسمتی از حقوق ماهانه را به سرمایه گذاری اختصاص داد.به نظر میرسد با توجه به کمبود نقدینگی استفاده از تسهیلات اقساطی بانک ها , موسسه ها و شرکت های خصوصی میتواند گزینه خوبی در شرایط حاضر باشد.

حتی با توجه به تورم چند رقمی کشور بسیاری از سرمایه گذاری ها آنچنان که باید باشند سود ده نیستند.کم نیستند تعداد افراد سودجویی که با بیان اهداف شیرین و جذاب در حوزه خرید و فروش دلار و بازار ارزهای دیجیتال موجب از دست دادن سرمایه مردم شدند.

 

تسهیلات اقساطی

 

از دیرباز طلا به دلیل ارزش بالای آن به عنوان پشتوانه مالی دولت ها محسوب میشود.حتی ارزهای دیجیتالی مثل Tether GOLD , DigixGlobal , PaxGOLD و چند ارز انگشت شمار دیگر پشتوانه طلا دارد!

تا به اینجای کار بدیهی ست که یکی از مطمئن ترین سرمایه گذاری ها چه در سطح کشوری و چه در سطح بین المللی سرمایه گذاری در حوره طلاست.

مجموعه طلا و جواهری احسان در راستای تحقق این اهداف , تسهیلاتی برای مشتریان عزیز اندیشیده تا اکثر مردم بتوانند در این حوزه سرمایه گذاری کنند.یکی از ایده های مرتبط به این موضوع فروش اقساطی طلا برای اولین بار در کشور هست.

همچنین در راستای حمایت از ازدواج زوج های جوان فروش اقساطی حلقه ست به صورت اقساطی بدون پیش پرداخت و بدون بهره است.

نحوه خرید اقساطی

مشتریان عزیز جهت خرید اقساطی و استفاده از تسهیلات اقساطی مجموعه طلا و جواهری احسان ابتدا باید حساب کاربری خود را در سایت احسان گلد ایجاد کنند و در قسمت مدارک اقدام به تکمیل مدارک کنند.

عکس کارت ملی , شناسنامه و مدرک شغلی مدارک مورد نیاز جهت آپلود در قسمت مدارک هستند.

بعد از انتخاب محصول مورد نیاز می بایستی به سبد خرید اضافه کرده و در صفحه تسویه گزینه خرید اقساطی را انتخاب کنید.تیم فروش مجموعه احسان گلد در کمتر از ۶ساعت با شما تماس خواهند گرفت و خرید شما را نهایی خواهند کرد.

 

آموزش خرید اقساطی

و اما بپردازیم به مهمترین قسمت این تسهیلات,چگونگی تسویه وخرید طلا!

شما میتوانید تا سقف ۳۰۰میلیون ریال از تسهیلات مجموعه طلا و جواهری احسان استفاده کنید. به این صورت که طلای مورد پسند شما با اقساط ۱۲ ماهه و بدون پیش پرداخت همراه با فاکتور رسمی برای شما ارسال می شود.

و در آخر توصیه ما به مشتریان عزیز این هست که در انتخاب مجموعه طلافروشی دقت زیادی داشته باشید تا متحمل ضررهای مالی نشوید.

خروج از نسخه موبایل