نماد سایت طلا و جواهر احسان

رایحه ای از جنس طلا

حتما اسم بولگاری , کمپانی مشهور ایتالیایی در صنعت جواهرسازی به گوشتان خورده است.این کمپانی بعد از موفقیت در حوزه طلا و جواهرات و همچنین ساعت سازی , پای به صنعت کیف و کفش و عطر گذاشت.اولین فعالیت این کمپانی در حوزه عطر در سال ۱۹۹۲ شروع شد و اولین عطر خود را با نام Eau Parfumee au The Vert عرضه کرد. محصول جدید بولگاری با استقبال فراوانی روبرو شد , از این رو بولگاری به فعالیت حرفه ای خود در این زمینه شروع کرد و تا به امروز حدود ۱۲۱ عطر را در کارنامه خود ثبت کرده است.

Le Gemme

کلکسیون له جمه(Le gemme) از جدید ترین بخش های راه اندازی شده در کمپانی بولگاریست که نشان دهنده عزم جدی این کمپانی برای فعالیت جدی در حوزه تولید عطرهای لوکس هست.تمامی عطر های تولید شده در این کلکسیون ظاهری یکسان دارند و همگی عطرهای زنانه هستند.

 

Le Gemme

 

از عطر های معروف این کلکسیون می توان به عطر کالالونا (Calaluna Bvlgari) و عطر کورالیا (Corolia Bvlgari) اشاره کرد.بولگاری این کلکسیون را درسال ۲۰۱۴ عرضه کرد.اما معروف ترین عطر های این کمپانی در کلکسیون له جمه کدام ها هستند؟ ۳ عطر محبوب این کلکسیون زنانه هستند و مخصوص بانوانی هستند که به دنبال رایحه های بدون مشابه هستند. دزیریا ,  ایرینا و  اسپلندیا عطر های این کلکسیون هستند که در سال ۲۰۱۶ عرضه شد.

 

Calaluna
Coralia

 

کلکسیون مردانه بولگاری

اگر شما هم به دنبال عطر های مردانه بولگاری هستید نگران نباشید! له جمه عطرهای مردانه لوکس نیز برای مردان خاص پسند تدارک دیده است , این عطر ها نیز مانند سایر کلکسیون های بولگاری ظاهری مشابه با رنگ های متفاوت دارد.

 

عطر مالاکئوس (Malakeos) از عطرهای فوق العاده خاص این برند هست.اگر به دنبال عطر خنک و ملایم برای رهایی از گرمای تابستان و بهار هستید مالاکئوس می تواند یکی از انتخاب های شما باشد.عطر اونخ و تیگار نیز از پر فروش ترین های محصولات بولگاری هستند.عطرهای خاص و مردانه بولگاری برای هر مردی که به دنبال رایحه ای خاص و بدون مشابه هستند تقریبا اجباریست!!

 

 

 

هم اکنون جدیدترین کلکسیون بولگاری  Allegra نام دارد که در سال ۲۰۲۱ عرضه شد.این کلکسیون نیز مانند سایرمحصولات بولگاری ظاهر شبیه هم دارند و از رنگ های شاد استفاده شده است و ظاهری جوان پسندانه دارند.تمامی عطرهای به کار رفته در این کلکسیون زنانه هستند.

 

خروج از نسخه موبایل