نماد سایت طلا و جواهر احسان

انگشتر های متناسب با شغل شما

سلام امروز میخوایم در این مقاله در مورد انگشتر های متناسب با جنس شغل افراد صحبت کنیم و بررسی کنیم کدام نوع از انگشتر ها برای شما مناسب هست.

انگشترهای توری:

هدف از تولید و طراحی انگشتر های توری بجز ظرافت بالا جلوگیری از افزایش وزن آن نیز هست.

این انگشتر مانند سایر محصولات مزایا و معایبی دارد که امروز میخوایم در موردش بحث کنیم.همان طور که گفتیم این نوع از رینگ ها به دلیل ساختار توری آن و داشتن منافذ, وزن کمتری نسبت به حلقه های همسان خود دارد و طبیعتا قیمت کمتری نیز دارد.

اما اگر آشپزی , قنادی و یا در این نوع از شغل ها فعالیت میکنید این انگشتر ها برای شما توصیه نمیشود چون مایعات در بین منافذ آن گیرکرده و باعث بد جلوه دادن و آسیب طلای شما میشود.

توری

انگشتر سولیتر:

از حلقه های سولیتر همیشه به عنوان حلقه عشق نام برده میشود و همیشه بهترین گزینه برای خواستگاری از فرد مورد علاقه و زوج های جوان هست.سولیتر از دیرباز به دلیل سبک ساخت کلاسیک و ظرافتش توانسته برای تمامی رده های سنی پاسخگو باشد.

مهمترین مزیت این انگشتر عامه پسند بودن آن هست, یعنی اگر برای کسی قصد خرید طلا و جواهرات دارید و با سلیقه وی آشنا نیستید سولیتر میتواند بهترین گزینه باشد.

اما اگرشغل شما فنی یا صنعتی هست این انگشترها اصلا به شما توصیه نمیشود چون بسیار ظریف هستند و با ضربه های کوچک هم احتمال جدا شدن نگین آن وجود دارد.

از دیگر معایب آن تغیر سایز رینگ سولیتر هست.اگر توجه کرده باشید روی رکاب بعضی از سولیترها تعدادی نگین حکاکی شده است مانند PAVE یا CHANNEL. اگر سایز این انگشتر ها نیازمند تغییر باشد, این کار تقریبا به دلیل نگین های روی رکاب غیر ممکن هست.

سولیتر

جهت اطلاع از قیمت ها و محصولات جدید میتونید اپ اندرویدمون رو نصب کنید.

 

خروج از نسخه موبایل