نماد سایت طلا و جواهر احسان

معرفی جامع انگشترهای پنج تخمه (+ عکس و قیمت)

انگشتر سه تخمه

انگشتر سه تخمه

انگشتر طلا پنج تخمه و سه تخمه از طرح های معروف و محبوب انگشتر های نگین دار است.

اگر به فکر خرید انگشتری با طراحی جذاب و جوان پسند برای زینت بخشیدن دستانتان هستید در این مقاله با ما همراه باشید.

 

 

در طراحی و ساخت انگشتر طلا پنج تخمه و سه تخمه عموما از یک رینگ ساده طلا با متریال طلا زرد یا سفید استفاده می شود و در قسمت تاج انگشتر پنج یا سه نگین درشت برلیان بر روی پایه هایی نسبتا بلند که چنگ نامیده میشوند ، قرار می گیرند.

 

انگشتر پنج تخمه

 

انواع انگشتر پنج تخمه و سه تخمه

 

این انگشتر ها طرحی خلاقانه و جوان پسند دارند که در عین ظرافت و سادگی ، زیبایی فاخری را به ارمغان آورده اند و برای خانم هایی که دوستدار کارهای مدرن هستند می تواند انتخاب هوشمندانه ای باشد.

این انگشترها تنوع زیادی ندارند و از یک رینگ ساده و تعداد سه یا پنج نگین برلیان که به صورت ردیفی در کنارهم قرار دارند ، ساخته شده اند و تفاوت اصلی آنها در شکل پایه نگین هاست.

 

تفاوت انگشتر پنج تخمه پایه بلند و پایه کوتاه

 

پایه نگین انگشترهای چند تخمه به دو دسته کلی، گلدانی و تنیسی تقسیم می شوند.

پایه نگین تنیسی برای بانوان ورزشکار و یا کسانی که سبک زندگی فعال دارند مناسب تر می باشد ، چراکه پایه ها نسبتا کوتاه تر بوده و هنگام فعالیت دست و پاگیر نخواهد بود.

انگشترهای طلا چند تخمه با پایه نگین گلدانی مناسب استفاده مجلسی هستند و در استفاده روزانه و انجام فعالیت های روزمرگی محدودیت ایجاد می کند و همچنین احتمال آسیب به انگشتر یا نگین ها نیز وجود دارد.

 

انگشتر پنج تخمه

 

کاربردهای این انگشترها

 

انگشتر طلا نگین دار یک اکسسوری جذاب است که انگشتان را زیباتر نشان داده و گاهی علاوه بر زیبایی می تواند یادآور خاطرات شیرین یا نشان از تعهد باشد.

انتخاب و خرید انگشتر جواهر کمی حساس است. انگشترهای طلا چند تخمه دارای استقامت بالایی هستند که علاوه بر این مورد ظرافت خاصی در ساخت این انگشتر ها به کار رفته و هم برای دستان ظریف و هم توپر و درشت ، انتخابی برازنده و بی نظیر است.

 

انگشتر سولیتر پنج تخمه

 

انگشترهای طلا پنج تخمه و سه تخمه به عنوان انگشتر نامزدی، عروسی و حلقه نشان نیز کاربرد دارند. نمونه های ظریف تر این انگشترها کنار سایر انگشتر ها قابل استفاده است.

همچنین این انگشترها می توانند هدیه ای مناسب برای همسر ، دوست ، خواهر و یا سایر عزیزانتان باشند. با یک انگشتر طلا پنج تخمه سالگرد ازدواج خود را جشن بگیرید و عشق خود را یاد آور شوید.

 

انگشتر جواهری پنج تخمه

 

قیمت گذاری

 

تمامی انگشترهای موجود در سایت احسان گلد از طلای ۱۸ عیار ساخته شده اند و قیمت طلا طبق فرمول(نرخ روز طلا+مالیات(۹%)+اجرت ساخت+سود(۷%)) به دست می آید.

ولی در مورد انگشترهای نگین دار، علاوه بر قیمت طلا قیمت نگین ها در هزینه نهایی موثر است.

 

انگشتر پنج تخمه

 

به نگین برلیان درشت با تراش گرد اصطلاحا تخمه گفته می شود و در ساخت انگشترهای پنج تخمه و سه تخمه از این نگین ها استفاده می شود.

اگر از سنگ برلیان اصل با قیراط بالا استفاده شود ، قیمت انگشتر بالاتر خواهد بود ، ولی اگر از نگین های اتمی (که البته درخشش بالایی هم دارند) استفاده شود هزینه اضافی بابت نگین پرداخت نمی کنید و وزن نگین ها از وزن انگشتر کسر خواهد شد.

 

برلیان اصل

 

کلام آخر

 

با محبوب ترین و منحصر به فردترین انگشترهای طلا نگین دار و بدون نگین و سولیتر و … اینجا هستیم تا بهترین ها را برای شما به ارمغان بیاوریم.

عکس و ویدیو انگشترها و مشخصات کامل هر طلا به شما کمک خواهد کرد تا ساعت ها بدون نگرانی و استرس حضور در محیط های عمومی، انگشتر دلخواه خود را انتخاب و خرید کنید.

با پک کامل خدمات پس از فروش EXIT  مجموعه احسان گلد، با خیالی آسوده آنلاین طلا خرید کنید.

 

خدمات پس از فروش Exit

 

خروج از نسخه موبایل