نماد سایت طلا و جواهر احسان

اکستندر

اکستندر

اکستندر

احتمالا برای شما هم پیش امده است که ، قصد خرید گردنبند به عنوان هدیه داشته باشید ولی مطمئن نباشید کدام گردنبند مناسب اندازه ی شما باشد یا کدام یک ، روی گردن شخص مورد نظر ، بهتر دیده می شود؟ این موضوع می تواند باعث اضطراب شما شود , اما چاره چیست؟   

اگر تایم کافی برای خواندن ادامه مقاله را ندارید می توانید از پادکست این مقالع استفاده کنید.

https://ehsangold.com/blog/wp-content/uploads/2022/09/اکستندر.mp3?_=1

 

اگر گردنبندی که خریداری کردید کوتاه بود , جای نگرانی نیست. شما می توانید از اکستندر یا همان اضافه کننده ، استفاده کنید. اضافه کننده ها بسته به نوع زنجیر شما امکان تغبر دلخواه و دقیق طول گردنبند بین ۱ الی ۳اینچ به شما می دهند.

 

 

هنگام خرید اضافه کننده باید حواستان باشد تا طرح و رنگ اکستندر با خود گردنبند یکسان یا همخوانی داشته باشد. همچنین در تهیه اکستندر به عیار آن نیز توجه کنید , برای مثال اگر عیار طلای شما ۲۱ عیار باشد , عیار اکستندر هم باید ۲۱عیار باشد تا تفاوت رنگ بین گردنبند و اکستندر ایجاد نشود , در غیر اینصورت زشت به نظر می رسد. اکثرا محل اتصال اضافه کننده در گردنبند ها از قبل تعبیه می شود. حتی می توانید برای زیبا تر جلوه دادن گردنبند خود در انتهای اضافه کننده از طرح های فانتزی مانند قلب نیز استفاده کنید. 

 

 

اگر اکستندر متناسب با گردنبند شما یافت نشد می توانید به یکی از کارگاه های طلا سازی مراجعه کنید و با نشان دادن گردنبندتان , اضافه کننده مخصوص خودتان را سفارش بدهید. هنگام فروش گردنبند , فروشندگان بسته به متریال گردنبند , اکستندر را به عنوان کالای جداگانه یا اختیاری ارائه می دهند  

‌  اگر گردنبند شما از متریال گران بها ساخته شده باشد , مجبور به صرف هزینه چشمگیر برای تهیه اکستندر هستید, در غیر اینصورت هزینه آن ناچیز می باشد. بعد از تهیه اکستندر کافیست آن را به قلاب گردنبند وصل کنید  

 

 

در پایان اگر میخواهید گردنبندی به عنوان هدیه برای شخصی خریداری کنید باید اکستندر طولانی تری از عدد تخمینی  که در نظر گرفته اید , تهیه نمایید. برای مثال اگر گردن بندی به طول ۳۵ سانت خرید کرده اید, حتما باید اکستندری به طول ۱۰سانتی متر خرید کرده باشید. در این صورت , شخص مورد نظر می تواند در صورت نیاز بلند یا کوتاه تر کند.  

خروج از نسخه موبایل