نماد سایت طلا و جواهر احسان

نحوه تیکت گذاری در سایت

تیکت گذاری

با توجه به اختلالات پیش آمده در برخی از پیام رسان ها , مجموعه احسان گلد پل های ارتباطی متفاوتی برای پشتیبانی و خدمات رسانی برای خریدران عزیز در نظر گرفته است. با توجه به داخلی بودن سایت احسان گلد شما درهر زمانی می توانید بدون مشکل وارد سایت شوید.

یکی از تمهیداتی که برای ارتباط با خریداران عزیز در نظر گرفته شده است , تیکت گذاری در سایت است. خریداران عزیز می توانند تمامی سوالات پیش از خرید در مورد پروسه خرید تا تحویل را به صورت آنلاین با کارشناسان آنلاین احسان گلد مطرح کنند. پشتیبانی آنلاین احسان گلد از ساعت ۹ الی ۱۸ آماده پاسخ گویی به سوالات شما می باشند. در ادامه به نحوه تیکت گذاری در سایت می پردازیم.

در مرحله اول می بایست وارد حساب کاربری خود در سایت احسان گلد شوید.

 

 

در  مرحله دوم روی آیکون آدمک بالای صفحه کیلیک کنید و وارد قسمت تیکت گذاری شوید. در این مرحله شما می توانید لیست تیکت های قبلی خود به همراه پاسخ پشتیبانی آنلاین را مشاهده کنید.

 

پشایبانی آنلاین

 

همین طور با کلیک روی افزونه تیکت جدید می توانید وارد صفحه دیگری برای ثبت تیکت جدید شوید.

 

کارشناسان آنلاین

 

در مرحله سوم پس از کلیک روی افزونه تیکت جدید , در قسمت موضوع مختصری از مشکل خود را بیان کنید. سپس در بخش نظر شما , به صورت جامع سوال یا مشکل خود را بنویسید. کارشناسان آنلاین احسان گلد در کمترین زمان ممکن پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.در ضمن پس از پاسخ گویی به تیکت شما , پیامکی با محتوای تکمیل پاسخ دهی به سوال شما برای شماره همراهی که در سایت وارد کرده اید , ارسال خواهد شد.

 

کارشناسان آنلاین احسان گلد همه روزه از ساعت ۹صبح الی ۶عصر آماده پاسخ دهی به سوالات شما هستند.

خروج از نسخه موبایل