نماد سایت طلا و جواهر احسان

بولگاری, رینگ گلادیاتورها

یقیناً بولگاری نامی آشنا برای دوستداران و علاقه مندان به حوزه مد و فشن و صنعت طلا وجواهرات هست.برند خوش نام ایتالیایی که با الهام گرفتن از سبک اصیل ایتالیایی , استفاده از سنگ ها و ترکیب های رنگی و  اتصالات نرم و پارچه مانند اجزای جواهرات توانسته در سال های اخیر به یکی از مدعیان صنعت طلا و جواهر در سطح دنیا تبدیل شود. الهام گرفتن و تفکر بی حد و مرز یکی از اصلی ترین شاخصه های این برند هست , به طوریکه حتی از اتصالات موزائیک های کف خیابان های رم در طراحی جواهرات خود استفاده می کنند.

 

colosseum

 

اما سوال اصلی که مطرح می شود این است که وقتی نام بولگاری به گوشتان می خورد اولین فکری که به ذهنتان می رسد چیست؟

 

 

امروز به جدیدترین طرح بولگاری یعنی طرح B.Zero1 خواهیم پرداخت. حرف B در اول این عبارت ,  اشاره به کمپانی بولگاری و قسمت دوم , یعنی zero اشاره مستقیم به ساختار دایره ای شکل این طرح دارد.

 

 

B.Zero1

ساختار این حلقه ها از چند رینگ از جنس طلا داخل هم تشکیل شده که داخل هم جای گرفته اند و خاصیت ارتجاع پذیری و چرخش در هر دو جهت دارند.همان طور که گفته شد رینگ های B.Zero1 نیز حاصل الهام گیری بی حد و مرز طراحان برند ایتالیایی از آمفی تئاتر مشهور کولوسئوم رینگ های به کار رفته در این طرح نشان دهنده طبقات این آمفی تئاتر است.طرح مدرن و ضاهرا ساده B.Zero1 جلوه ای جوان پسند به این محصولات بخشیده است و می تواند گزینه خوبی برای استایل روزمرگی شما باشد.

 

B.Zero1 Ring

 

 

آمفی تئاتر کولوسئوم

آمفی تئاتر کولوسئوم واقع در شهر رم , بزرگترین آمفی تئاتر امپراطوری روم بوده است.این تماشاخانه ظرفیتی بین ۵۰۰۰۰تا۸۰۰۰۰نفر و ۸۰ در ورودی داشته است.آمفی تئاتر کولوسئوم توسط ۴۵تا۹۰هزار برده که هنگام حمله امپراطوری روم به اورشلیم اسیر شده بودند ساخته شده است.افتتاحیه این آمفی تئاتر با کشتار ۹۰۰۰حیوانات وحشی همراه بوده است.امروزه آمفی تئاتر کولوسئوم را با نبردهای خونین گلادیتور ها با یکدیگر و یا با حیوانات وحشی که غالبا اسباب سرگرمی تماشاچیان که اکثرا اشراف زادگان بودند , می شناسند.

 

colosseum

 

نتیجه گیری

الهام گیری سیری ناپذیر و بدون حد و مرز طراحان کمپانی بولگاری این بار موجب خلق طرح مدرن B.Zero1 , برگرفته از از آمفی تئاتر کولوسئوم واقع در شهر رم شده است.متریال این انگشتر ها از جنس طلای زرد , رزگلد و در رنگ بندی طلای زرد لیمویی و رزگلد می باشد.دیزاین مدرن و جوان پسند این انگشتر ها مناسب سلیقه افراد ۲۰تا۴۰سال هست.

برای مشاهده محصولات بولگاری اینجا کلیک کنید.

خروج از نسخه موبایل