نماد سایت طلا و جواهر احسان

مدارک لازم برای خرید اقساطی طلا

مدارک شغلی
فروش طلا اقساطی | طلا و جواهر احسان
خرید اقساطی طلا غیرفعال شد!
به اطلاع دنبال کنندگان مجموعه احسان گلد می رسانیم بر اساس قوانین جدید، فروش اقساطی طلا از سال ۱۴۰۳ مقدور نمی باشد. در عوض پیشنهاد ویژه ما به شما مشاهده ویترین بزرگ طلا کم اجرت هست که یک گزینه مناسب برای سرمایه گذاری است.
مشاهده قیمت آنلاین و خرید

اگر تجربه خرید از احسان گلد را دارید یا قصد خرید طلا از احسان گلد داشته باشید ، احتمالا مطلع هستید خرید از سامانه آنلاین احسان گلد مستلزم ارائه و آپلود دسته ای از مدارک از جمله مدارک شناسایی و شغلی است. اما چرا؟ دلیل اخذ این مدارک از خریداران چیست؟

 

 

اگر تایم کافی برای مطالعه مقاله ندارید میتوانید از پادکست های این مقاله اسفاده نمایید.

https://ehsangold.com/blog/wp-content/uploads/2023/02/P.1.mp3?_=1

 

همان طور که مطلع هستید احسان گلد علاوه بر فروش نقدی طلا ، اقدام به ارائه تسهیلات اقساطی خرید طلا جهت سهولت خرید برای تمامی اقشار جامعه کرده است. اما نکته مشترک تمام خرید ها ارائه کارت شناسایی و در صورت لزوم شناسنامه است. شاید دلیل اخذ این مدارک از خریداران کمی مبهم به نظر برسد اما الزامیست. اصلی ترین دلیل این امر اطمینان از هویت فرد خریدار و جلوگیری از استفاده برخی سودجویان از دسته چک مفقودی شماست.

https://ehsangold.com/blog/wp-content/uploads/2023/02/P.2-.mp3?_=2

 

 

همچنین طبق دستور پلیس فتا فروش طلا و سکه از سال ۱۳۹۹ مشروط به ارائه کارت ملی است. اصلی ترین دلیل این امر جلوگیری از پولشویی و کلاهبرداریست. همچنین اگر در دام کلاهبرداران و جرائم فیشینگ افتادید و به تبع آن حساب بانکی شما هک شد ، احسان گلد میتواند مانع مستحکمی در مقابل پولشویی این افراد از طریق سامانه معاملاتی احسان گلد باشد.

https://ehsangold.com/blog/wp-content/uploads/2023/02/P.3-1.mp3?_=3

 

 

همچنین عزیزانی که قصد خرید اقساطی طلا از احسان گلد دارند ، علاوه بر مدارک شناسایی مستلزم به ارائه مدارک شغلی اعم از گواهی اشتغال به کار ، فیش حقوقی و یا پروانه کسب هستند. با توجه به اینکه تسهیلات اقساطی احسان گلد با اقساط ۱۲ماهه و بدون پیش پرداخت ارائه می شود ، همکاران بخش فروش جهت ارائه مناسب ترین شرایط خرید و ارائه بهترین سیستم پرداخت اقساطی برای خریداران ، مدارک شغلی شما را اخذ می نمایند.

 

 

اصلی ترین نکته این بحث ، امنیت کامل سایت احسان گلد و استفاده از پروتکل امن htpps می باشد. از این رو اطلاعات و مدارک شخصی شما در برابر هرگونه رهگیری و دستکاری مهاجمان محفوظ خواهد ماند. همچنین این سامانه دارای نماد تجارت الکترونیکی از وزارت صمت  ، نشان صلاحیت از وزارت فرهنگ و ارشاد و نشان تایید سازمان نظام صنفی رایانه ای می باشد ، از این رو امنیت کامل مدارک شناسایی و شغلی شما در حساب کاربریتان در احسان گلد تضمین می شود.

https://ehsangold.com/blog/wp-content/uploads/2023/02/P.5.mp3?_=4

 

 

خروج از نسخه موبایل