نماد سایت طلا و جواهر احسان

معرفی محصولات بولگاری

در ادامه به بررسی انگشتر و مدال بولگاری خواهیم پرداخت:

 

 

انگشتر و مدال های اسپورت زنانه (BVLGARI) از محصولات جدید مجموعه طلا و جواهری احسان هست که در سایزهای مختلف و متریال های مختلف از جمله طلای زرد متمایل به لیمویی و رزگلد موجود شده است.

این محصولات از چند رینگ داخل هم تشکیل شده که همگی از جنس طلا هستند و در داخل هم جای گرفته اند.این رینگ ها به هر سمتی قابلیت چرخش دارند و با چرخاندن این رینگ ها می توانید از استرس روزانه خود بکاهید.

دیزاین این طرح از مدال و انگشتر الهام گرفته از اسپیندل و طرح مدرن آن جلوه جوان پسندی برای بانوان ۲۰الی ۴۰ سال دارد.این انگشتر به دلیل دیزاین ساده درعین حال شیک , میتواند گزینه خوبی برای استایل روزمرگی شما باشد.

جزئیات و ظرافت کاری های گسترده این محصولات از جمله تراش ساده و دایره ای شکل و یا تراش چند ضلعی سطح این محصولات می تواند جوابگوی طیف سلیقه ای بسیاری از افراد باشد. همچنین نام برند خوش نام BVLGARI  توسط دستگاه های لیزری روی این انگشتر حک شده است.

کمپانی بولگاری از برند های درجه اول جهان در حوزه طلا و جواهر به خصوص در سبک ایتالیایی هست و در کنار برند هایی چون هری وینستون , کارتیه , تیفانی ,ون کلیف و گوچی بر بام صنعت جواهرسازی دنیا ایستاده است.

 شرایط خرید محصولات بولگاری

مجموعه طلا و جواهری احسان گلد در راستای تسهیل خرید این محصولات برای مشتریان عزیز شرایط ویژه ای تدارک دیده است.در ادامه به بررسی شرایط فروش ویژه محصولات بولگاری می پردازیم.

شما می توانید محصولات بولگاری را با اقساط ۶ماهه بدون بهره خریداری کنید! وجه تمایز طرح ویژه محصولات بولگاری عدم نیاز به پیش پرداخت ۳۰درصدی برخلاف سایر محصولات هست!!به بیان دیگر برای خرید این محصولات کافیست ثبت سفارش خود را انجام دهید و نیازی به پرداخت مبلغ نیست! بعد ازطی این مراحل محصول براتون ارسال شده و تسویه بصورت ماهانه تا سقف ۶ماه با چک معتبر انجام می شود.

خروج از نسخه موبایل