نماد سایت طلا و جواهر احسان

پر فروش ترین طلا و جواهرات تیرماه ۱۴۰۱

سلام دوستان امروز میخوایم ماهنامه تیر ماه را با هم بررسی کنیم.این مقاله شاید برای اولین در ایران در بین طلافروشان انجام میشه. این مطلب کمک خیلی زیادی به شما در شناخت مد روز خواهد کرد و می تواند راهنمای خوب برای خرید شما باشد پس با ما همراه باشید.

مجموعه طلا و جواهری احسان به لطف مشتریان عزیز توانست در تیرماه ۱۴۰۱ سه کیلو و پانصد و یک گرم طلا (۳.۵۰۱Kg )به ارزش تقریبی پنج میلیارد تومان  طلا به مشتریان عزیز از سرتاسر ایران عرضه کند.

پرفروش ترین محصولات فروخته شده تیر ماه در دسته انگشترها, انگشترهای کارتیه هست.این انگشتر ها به دلیل دیزاین خاص و کمیاب بودن انگشتر کارتیه همیشه مورد استقبال مشتریان عزیز قرار می گیرد و به زودی دوباره موجود خواهد شد.

کارتیه

 

بیشترین فروش این ماه مربوط به دستبند های النگویی و النگو هاست.النگوها همیشه به دلیل اجرت پایین و در برخی مواقع وزن بالا خواستار زیادی دارند. البته ریشه فرهنگی جامعه در استفاده  زیاد از النگو بی تاثیر نیست و النگوها در آینده نزدیک دوباره موجود خواهند شد.

النگو زنجیری

 

در دسته محصولات گردنبند و زنجیر ها هم , مدال های ظریف فیوژنی رکورد فروش گردنبند های البرنادو را توانست بشکند و یکّه تاز میدان باشد. این مدال ها به دلیل طراحی های  ۳ بعدی جدید توانست به خوبی نظر مشتریان عزیز را جلب کند.

 

مدال فیوژنی

 

و در پایان نیم ست ها و سرویس های سبک ماه الیزا به دلیل وزن کم و متعاقبا قیمت کمتر به ویژه در حوزه سرویس ها فروش فوق العاده ای داشت و به زودی سرویس آن دوباره موجود خواهد شد.

 

نیم ست
خروج از نسخه موبایل