نماد سایت طلا و جواهر احسان

یه روز خاص

تولد پناهی

شاید طلافروشی آنلاین احسان گلد مجموعه ای کاملا مقرراتی و خشک به نظر برسد اما هیچ وقت لب به سخن باز نکرده و از سرگذشت و لحظات خوب آن خبری ندارید.در این مقاله می خوایم به یه روز خاص بپردازیم.

 

 

تاریخ به یاد ماندنی ۱۴۰۱/۰۷/۰۵ زمانی که همه در سکوت کامل در حال انجام امور مربوط به خود بودند تا بتوانند خدمات و سرویس قابل قبولی برای خریداران عزیز ارائه کنیم , در باز شد ….

کارمند تاپ مجموعه احسان گلد , آقا صدرا, با ۲عدد کیک ۱.۵ کیلویی وارد مجموعه شد. همه بهت زده بودن که چه اتفاقی در حال رخ دادنه!؟ کی به کی هست!؟

نگو پس صدرا با داشتن تقویم تولد همه کارمندان مجموعه , تولد آقا حمیدرضا , یکی از اعضای تیم فروش رو به یاد داشت و از صبح در حال فراهم کردن تجهیزات لازم برای تولد حمیدرضا که چند روزه در حال آموزش خود شناسی و برخورد جامع تر و مهربان تر با مشتریان  هست.

این حرکت جالب و رو به جلو به بهترین نحو انجام شد و اونقدر قوی بود که حال همه مجموعه رو عوض کرد. کل پرسنل احسان گلد منتظر بودن که تولد یکی از دوست داشتنی ترین افراد مجموعه رو تبریک بگن. در این روزهای کسل کننده , چه قدر حالمونو خوب کرد! یه روز خاص رو برامون رقم زدن …

 

خروج از نسخه موبایل