نماد سایت طلا و جواهر احسان

سولیتر های متنوع در کالکشن جدید

کالکشن جدید سولیتر

با توجه به استقبال خوب جوانان عزیز از انگشتر های سولیتر یا به اصطلاح کشور پایه گذار این سبک(ترکیه) , تکداش , جناب آقای احسان صالح ور مدیر مجموعه طلا احسان اقدام به جمع اوری کالکشن جدید از این مجموعه کرده است.

طرح های جدید کالکشن از طرح های روز دنیا نظیر برند Blue Diaomond ,Zen , SinaPirlanta هست.این برندها روزانه در شبکه های تلوزیون ترکیه هم تبلیغ می شوند. طرح های های جمع آوری شده میتواند جایگزین خوبی برای انگشتر های گران قیمت و نگین ها و برلیان های اصل باشد.

انگشترهای کالکشن جدید دارای نگین ها سنتتیک برند سوارفسکی هستند که با نمونه های اصلی مشابهت زیادی دارند.این انگشترها از نمونه های منحصر به فرد در دیزاین و طراحی می باشند.

از لحاظ متریال استفاده شده ازطلای ۱۸ عیار و در تم رنگی سفید , زرد و رزگلد میباشند.سری جدید کالکشن سولیتر احسان گلد شامل انگشترهای منحصر به فردی در سبک امرالدکات نیز هستند.

انگشترهای سولیتر یا به اصطلاح حلقه عشق به دلیل طراحی مینیمال و نبود جزئیات بسیار, محدود به آناتوکی دست ها و انگشت ها نیست. به این معنی که انگشترهای شما کشیده باشد یا پهن , تاثیری در انتخاب شما ندارد و برای طیف جامعی از جامعه میتواند انتخاب خوبی باشد. همه این دلایل باعث شده که از دیر باز این انگشتر گزینه محبوبی برای زوج ها به ویژه جوانان باشد , پس تا دیر نشده همسر خود را با هزینه اندک خوشحال کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انگشتر های سولیتر روی اینجا کلیک کنید.

 

https://www.ehsangold.com/product_list/107

خروج از نسخه موبایل