نماد سایت طلا و جواهر احسان

معرفی انواع دستبند طلا(+عکس و قیمت)

انواع دستبندها

انواع دستبندها

دستبند طلا (bracelet) به معنای “متعلق به بازو و دست” ، همواره همراه انسان بوده و به نظر نمی رسد که به این زودی ها از دور خارج شود. پیدایش دستبندها به ۷۵۰۰ سال قبل از میلاد و یا حتی دورتر برمی گردد. در گذشته دستبندها را از جنس چوب ، استخوان ، سنگ و چرم ساخته میشد و به مرور زمان و با رواج بیشتر اشرافی گرایی از جنس طلا، نقره و سنگ های گران قیمت برای ساخت آن ها استفاده شد.

دستبند طلا از سری زیورآلاتی است که به دست شما جلوه می دهد و همیشه در نظر دید است و می توانید از داشتن آن لذت ببرید. همچنین دستبند طلا ، اکسسوری جذاب برای تمام سنین و جنسیت هاست و برای خانم ها، آقایان، کودکان و حتی نوزادان قابل استفاده می باشد.

 

انواع دستبند طلا

 

  1. دستبند طلا النگویی
  2. دستبند طلا بنگل
  3. دستبند طلا لخت
  4. دستبند طلا زنجیری
  5. دستبند سنگ یا چرم با طلا

 

دستبند طلا النگویی

 

دستبند النگویی الرنادو

 

دستبند طلا النگویی، به دستبندهایی گفته می شود که زنجیری نیستند و روی دست شکل و حالت خودشان را حفظ می کنند.

دستبندهای النگویی انواع و اقسام مختلف از طرح های کلاسیک تا مدرن را شامل می شوند. دستبند طلا النگوییی البرنادو یکی از ترندهای روز دنیای مد است که گالری احسان گلد مجموعه ای از آن ها را برای مشتریان فراهم کرده است.

 

دستبند النگویی البرنادو

 

دستبند طلا بنگل

 

دستبند طلا بنگل، اکسسوری است که به تازگی در دنیای مد و فشن جا خوش کرده است. این دستبند، زنجیر مانند نیست و از دسته دستبندهای النگویی است که قالب خود را دور دست حفظ می کند.

 

دستبند طلا بنگل

 

تفاوت دستبند طلا بنگل با دستبد طلا النگویی یکی در ظرافت بیشتر دستبند های بنگل است و مورد دیگر اینکه بنگل ها قفل ندارند و رینگ کامل هم نیستند و وسط آن ها باز است. قسمت باز دستبند روی دست قرار می گیرد و دو طرف آن طرح های مینیمال هندسی، قلب و … دارد.

بنگل از جدیدترین دستبندهای طلاست که زیبایی خارق العاده ای به شما می بخشد.

 

دستبند طلا لخت

 

دستبند طلا تیفانی

 

دستبد طلا لخت به دستبندهایی گفته می شود که طراحی صاف و یک دستی دارند و کاملا روی مچ دست قرار می گیرند و اصطلاحا بند ساعتی هستند.

دستبند طلا پوست ماری ، دستبند طلا رولکس ، دستبند طلا کارتیه و … از دسته دستبندهای لخت هستند که اکثرا مدل های شیک و کلاسیکی هستند که همچنان طرفداران خودشان را دارند.

البته مدل های به روزتر از این نوع دستبندها نیز وجود داردند که در تصاویر زیر مشاهده می کنید.

 

دستبند طلا ماری
دستبند رولکس

 

دستبند طلا زنجیری

دستبند طلا زنجیری خود به دو دسته ۱(-دستبند طلا تمام زنجیری ۲- دستبند طلا با پلاک های متصل به زنجیرهای ظریف) تقسیم می شود. دستبندهای تماما زنجیری حاوی زنجیرهایی با ضخامت های مختلف بوده و نمای فوق العاده ای به دست می دهد.

دستبند زنجیری رولو

دستبند طلا با پلاک های متصل به زنجیر، ضخامت کمی داشته، بسیار ظریف و سبک وزن است و یک یا چند پلاک مینیمال را به صورت ردیفی به تصویر می کشد.

دستبند طلا زنجیری بی نهایت

 

دستبند سنگ یا چرم با طلا

از جدیدترین و پر استفاده ترین مدل های دستبند، ترکیب طلا با سنگ های رنگی یا چرم است. این دستبندها اسپرت هستند و به دلیل اینکه یک طلا کوچک در وسط دستبند دارد، یک مدل بسیار ظریف و مقرون به صرفه و یک هدیه خاص و ارزشمند است.

 

 

 

 

در ساخت این دستبند ها از سنگ های معدنی با خواص درمانی و آرام بخش استفاده می شود.

 

دستبند سنگی با پلاک طلا

موارد استفاده

 

دستبند طلا ممکن است یک اکسسوری ساده به نظر برسد، اما انتخاب و خرید یک دستبند طلا مناسب می تواند استایل شما را از این رو به آن رو کند.

یک دستبند طلا مناسب شما را آراسته تر جلوه داده و استایلتان را به روز می کند.

 

دستبند زنجیری البرنادو

 

هدیه دادن طلا به کسانی که دوستشان داریم، اهمیت و ارزش آن ها را در قلبمان نشان می دهد.

دستبند طلا ظریف انتخابی منحصر به فرد برای هدیه دادن به عزیزانتان است که همیشه جلو چشم است و خاطره شما را در ذهن آن ها ماندگار می کند.

 

 

انتخاب مناسب

 

دستبند طلا می تواند چسبیده به مچ دست شما یا گشادتر و حتی آزاد و رها باشد کمی روی دست بیافتد، که این به سلیقه شخصی شما بستگی دارد. البته بعضی از دستبندها قابل تنظیم برای حالات مختلف هستند.

دستبندهای سنگ و چرم؛ برای کسانی که استایل های اسپرت دارند، استفاده روزمره و برای قرارهای غیر رسمی و دوستانه استفاده می شود.

 

کاربرد دستبند چرم

 

از محبوبترین کاربردهای دستبندهای طلا ظریف و باریک، پوشیدن آن ها کنار سایر اکسسوری ها مانند ساعت یا دستبندهای چرمی است. این نوع دستبندها برای پوشیدن در قرارهای رسمی و کاری مناسب است و در کنار تکمیل و آراسته کردن استایل شما جزئیات و زرق و برق زیادی ندارد و باعث حواس پرتی و دست و پاگیر بودن نمی شود.

دستبندهای طلا زنجیری پر و دستبد های النگویی برای مهمانی های بزرگ و یا مراسم هایی مانند عروسی مناسب است.

علاوه بر مدل دستبند طلا توجه به سایز و مدل مچ دست، در انتخاب مناسب تر به شما کمک می کند.

افراد با مچ دست های لاغر و باریک بهتر است از دستبندهای ظریف، بنگل ها و دستبند النگویی هایی که به شکل هندسی هستند استفاده کنند.

 

کاربرد دستبند بنگل

 

این دستبند ها، دست های شما را پرتر نشان داده و در خاص کردن استایلتان موثر هستند.

افراد با مچ دست پهن و توپر محدودیتی در استفاده از انواع دستبند طلا ندارند.

یکی دیگر از عوامل موثر در انتخاب مناسب دستبند طلا، رنگ پوست است.

انتخاب طلای سفید، برای افراد با پوست سفید و روشن مناسب تر است و انتخاب طلای زرد برای افراد با رنگ پوست گرم و گندمی توصیه می شود.

طلای رزگلد با اغلب رنگ پوست ها هماهنگی دارد.

دستبند طلا دو رنگ و سه رنگ نیز محدودیتی برای انتخاب افراد با تناژ رنگ پوست های مختلف ندارد.

برای انتخاب و خرید دستبند طلا مناسب کودک بسته به این که کودک دختر است یا پسر، انواع دستبندهای کودک در سایت احسان گلد موجود و قابل خرید است.

 

دستبند طلا کودک

 

از جمله محبوبترین دستبندهای طلا کودک و نوزاد که برای دختر و پسر قابل استفاده است، دستبند طلا کارتیه است که وسط دستبند یک پلاک طلا ساده وجود دارد و بسته به سلیقه شما نام یا تاریخ تولد کودک روی آن قابل حک است و با این کار تبدیل به اکسسوری می شود که می تواند به عنوان یادگاری تا سال ها ماندگار شود.

دستبندها همواره در معرض ضربه خوردن و آسیب هستند، پس در هنگام خرید دستبند طلا به قفل آن و اتصالات زنجیر ها دقت کنید که محکم و بادوام باشد.

البته ضخامت طلای استفاده شده از عوامل موثر بر دوام و زیبایی و همچنین وزن و قیمت است.

خروج از نسخه موبایل