نماد سایت طلا و جواهر احسان

سیگنال خرید طلا

با توجه به خبرهای مثبت در زمینه احیای توافقنامه برجام , قیمت طلا در چند روز اخیر روند کاهشی خود را شروع کرده است.طلا اولین روز هفته پایانی مرداد را نیز با کاهش ۳۵هزار تومانی آغاز کرد تا نشان دهد قصد صعود ندارد. این روند کاهشی دیروز(جمعه ۵/۲۸) با کاهش ۱۰هزار تومانی و پنجشنبه با کاهش ۲۱هزار تومانی همراه بود.همان طور که در تحلیل های ۱هفته قبل(۲۳مرداد ۱۴۰۱)کارشناسان مجموعه احسان گلد بیان شده بود ,قیمت این فلز زرد با کاهش ۷.۵درصدی تا به اینجا همراه بوده است.همچنین کاهش چند دلاری قیمت این فلز در بازار های جهانی نیز بی تاثیر نبوده است. 

 

برجام

 

با توجه به وقایع پیش رو انتظار می رود در ادامه روند کاهشی, تا ۵درصد نزول قیمت در هفته های آینده داشته باشیم.قیمت هر گرم طلا زرد ۱۸ عیار امروز در زمان نگارش این متن به ۱۲.۶۹۰.۰۰۰ریال رسیده است.انتظار می رود قیمت روز های جاری بتواند بازار طلا را از حالت رکود چندین ماهه خارج کند و خریداران مجاب به خرید شوند. 

نمودار قیمت طلا

با در نظر گرفتن قیمت های سال ۱۴۰۱ , به سادگی با چند حساب سرانگشتی مشخص می شود قیمت فعلی در حدود ۲۵۰هزار تومان در هر گرم ارزان تر از قیمت چندماه پیش هست.در نتیجه بهترین زمان برای سرمایه گذاران حوزه طلا می تواند باشد.سرمایه گذاران عزیز اگر نگران کاهش بیشتر قیمت و به فکر خرید درقیمت های کمتر از قیمت فعلی هستند می توانند به صورت پله ای قسمتی از سرمایه خود را صرف خرید در قیمت های فعلی کنند و در صورت کاهش بیشتر خرید دوم خود را انجام دهند.تکنیک خرید پله ای می تواند بهترین روش کم کردن میانگین خرید شما باشد , همچنین می توانید با این تکنیک نهایت استفاده را از فرصت های غیر منتظره روزانه ببرید. 

 

سرمایه گذاری

 

سخن پایانی 

به نظر می رسد قیمت های فعلی بازار طلا و سکه هدف های جذابی برای ورود و خرید سرمایه گذاران باشد.این امر بیشتر در خصوص طلا صدق می کند و چشم انداز روشنی برای سرمایه گذاران در قیمت های فعلی دیده می شود.البته مبحث سکه کاملا جداست و به نظر می رسد کاهشی متناسب با فی طلا نداشته است و باید در روز های آینده منتظر کاهش قیمت بیشتری باشیم. .تخمین ما برای قیمت سکه ,برگشت به کانال ۱۲الی ۱۳میلیونی در کوتاه مدت هست.

 

سکه
خروج از نسخه موبایل