نماد سایت طلا و جواهر احسان

طلا بدون اجرت به زودی در احسان گلد!!

طلا بدون اجرت

طلا مستعمل

 

اکر مقاله های قبلی در مورد سرمایه گذاری را مطالعه کرده باشید ، یقینا به اهمیت و لزوم وجود سرمایه گذاری پی برده اید. همچنین در مقاله های قبلی انواع سرمایه گذاری و ارجحیت سرمایه گذاری در زمینه طلا به خصوص طلا بدون اجرت نسبت به سایر زمینه های پی بردیم.

همان طور که قبلا نیز اشاره شد بهترین نوع سرمایه گذاری در طلا ، سرمایه گذاری در طلای آبشده و یا مستعمل است ، چراکه این نوع از طلا برخلاف طلای نو ، معاف از درصدهایی تحت نام اجرت و یا مالیات هستند و مناسبترین نوع طلا برای سرمایه گذاری هستند.

 

ذوب طلا

 

اما به دلیل ذوب یکجا تمامی طلاها از جمله طلاهای متفرقه امکان دارد عیار شمش (طلای آب شده) خریداری شده کمتر از حد استاندارد باشد ، به همین خاطر خرید طلای مستعمل میتواند انتخاب مطمئن تری باشد.

طلا دست دوم

 

همان طور که اطلاع دارید احسان گلد تدابیری برای بالا بردن قدرت خرید طلا و فراهم نمودن زمینه سرمایه گذاری برای تمامی آحاد جامعه اندیشیده است.

تسهیلات اقساطی

خرید اقساطی طلا غیرفعال شد!
به اطلاع دنبال کنندگان مجموعه احسان گلد می رسانیم بر اساس قوانین جدید، فروش اقساطی طلا از سال ۱۴۰۳ مقدور نمی باشد. در عوض پیشنهاد ویژه ما به شما مشاهده ویترین بزرگ طلا کم اجرت هست که یک گزینه مناسب برای سرمایه گذاری است.
مشاهده قیمت آنلاین و خرید
تسهیلات اقساطی احسان گلد

 

یکی از تدابیر اندیشیده شده ارائه تسهیلات اقساطی خرید طلاست که تنها با داشتن دسته چک صیادی امکان استفاده از این تسهیلات را دارید. این نوع تسهیلات برای زوج های جوان که برای آغاز زندگی مشترک قصد خرید حلقه ست ، سرویس و …. دارند ، برای قشر کارمند و بازنشستگان که قصد خرید طلا برای سالگرد و یاتولد همسرشان دارند ، بسیار مناسب هست چرا که نیازی به پرداخت یکجا کل مبلغ طلا خریداری شده نیست.

سکه های پارسیان

سکه پارسیان
خرید سکه پارسیان غیرفعال شد!
به اطلاع دنبال کنندگان مجموعه احسان گلد می رسانیم بر اساس قوانین جدید، فروش آنلاین سکه پارسیان از تاریخ ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ مقدور نمی باشد. در عوض پیشنهاد ویژه ما به شما مشاهده ویترین بزرگ طلا کم اجرت هست که یک گزینه مناسب برای سرمایه گذاری است.
مشاهده قیمت آنلاین و خرید

دومین راه حل ، ارائه سکه های گرمی و سوتی پارسیان بود. با توجه به فی طلا و داده های آماری ، این کشف به عمل آمد که سکه های گرمی پرتقاضا ترین نوع سکه ها در حال حاضر هستند. چراکه سکه های ربع ، نیم و تمام از قیمت های بالایی برخوردار هستند و تقاضای کمتری نسبت به سایر سکه ها دارند. همچنین سکه های گرمی به دلیل قیمت پایین ، علاوه بر سرمایه گذاری ، در زمینه هدیه دادن نیز کاربرد زیادی دارند. به همین دلایل تصمیم بر این شد که ارائه سکه های پارسیان نیز در دستور کار قرار گیرد که از آخرین هفته ماه اردیبهشت ، قابل خرید به صورت تمام نقد از طریق سایت می باشد.

طلا بدون اجرت

طلا بدون اجرت

 

با توجه به درخواست های مکرر خریداران و سرمایه گذاران مبنی بر موجود کردن طلاهای بدون اجرت ، تصمیم بر این شد که در آینده نه چندان دور، امکان خرید طلاهای مستعمل یا همان بدون اجرت فراهم گردد. البته لازم به ذکر هست تمامی طلاهای قابل ارائه با عیار استاندارد ۷۵۰ یا همان ۱۸ عیار و همراه با فاکتور رسمی و به صورت تمام نقد ، ارائه خواهند شد.

طلا بدون اجرت

 

چنانچه علاوه بر سرمایه گذاری ، قصد اسفاده از طلاهای مستعمل هم داشته باشید از بابت بهداشتی بودن طلاها نگران نباشید ، چراکه تمامی این زیورآلات با الکل ۹۸ درصد ضد عفونی می شوند. اما بنا به احتیاط استفاده از این نوع طلاها توصیه نمیگردد.

طلا مستعمل
خروج از نسخه موبایل