نماد سایت طلا و جواهر احسان

حلقه ست طلا برای شب یلدا

حلقه ست شب یلدا

بودنت، خندیدنت، نگاهت و صدایت… آغاز شروع عشق و معنای زندگی را تکمیل می کند. الهی آرزو می کنم همه ی عاشقان واقعی برای ابد مال هم بشوند. دوران نامزدی و ازدواج هر طور که باشد عشق را طلب می کند. برای شروع دوران نامزدی می توانید پیوندتان را با انگشتر طلا تک تاش (سولیتر) یا با انگشتر طلا پنج تخمه آغاز نمایید.

 

 

چیزی شیرین تر از تعهد قلبی به یک نفر نیست. حلقه ست طلای ازدواج تکمیل کننده ی عشق و سهم قلبت از زندگی می باشد.

بیشتر افراد خواهان حلقه ست طلا  به رنگ سفید می باشند. این را خاطر جمع باشید که حلقه ست های جواهر دار، می توانند بر حسب سایز انگشت دست تان کوچکتر و یا بزرگتر شوند.

در مورد رینگ های ساده (توپر یا توخالی) تغییر سایز امکان پذیر نمی باشد.

 

 

این اتنخاب عاشقانه دست شماست که حلقه ست جواهر دار انتخاب نمایید یا رینگ ساده. چون این انتخاب عاشقانه به سلیقه ی شما بستگی دارد.

شما می توانید از انگشتر طلا تک تاش (سولیتر) به عنوان پشت حلقه، برای حلقه ست طلای ازدواج تان استفاده نمایید. حلقه ست طلا جواهر دار با نگین های اصل برلیان ، معنای زیبایی و درخشش را هم در منزل و هم در محیط بیرون برای شما می سازد.

 

 

حلقه ست طلا موجود در بازار ایران، ساخته شده از طلای ۱۸ عیار (۷۵۰) بوده و در رنگ های سفید، زرد، زیتونی و رزگلد موجود می باشند. همیشه هنگام خرید طلا به اعداد حک شده بر روی آنها از جمله علامت ۱۸K ( 750 عیار) دقت لازم را داشته باشید.

طبق نظریه ها استفاده از حلقه ست ، به ۵ هزار سال قبل بر می گردد و دارای ارزش معنوی بسیار بالایی می باشد. جالب است بدانید که انداختن حلقه در انگشت دست چپ یا راست در کشورهای مختلف بر اساس فرهنگ ها متفاوت می باشد.

شب یلدا، سر سفره عقد انشاالله قسمت همتون بشه…

ما برای شما از گالری طلا و جواهری احسان (Ehsan Gold)، ۱۰ نمونه ی منتخب از انواع حلقه ست طلا آماده کرده ایم:

 

خروج از نسخه موبایل