نماد سایت طلا و جواهر احسان

۱۰ نمونه از نفیس ترین گوشواره های هاگی (+قیمت)

گوشواره هاگی

 

گوشواره های حلقه ای ، به دو نوع حلقه های بزرگ و کوچک دسته بندی می شوند. گوشواره های حلقه ای با حلقه های بزرگ مناسب مراسمات و دورهمی ها هستند . و به دلیل سایز بزرگشان مناسب استفاده روزانه نیستند. در حالیکه گوشواره های حلقه ای با حلقه های کوچک می توانند بهترین انتخاب برای استفاده روزمره باشند.

 

اگر تایم کافی برای مطالعه مقاله ندارید میتوانید از پادکست های این مقاله استفاده نمایید.

https://ehsangold.com/blog/wp-content/uploads/2023/01/P.1.mp3?_=1

 

گوشواره های حلقه ای با حلقه های کوچک در دنیای مد با عنوان هاگی شناخته می شوند.«هاگ» در لغت به معنی آغوش است و ریشه ای لاتین دارد. نحوه قرارگیری گوشواره های حلقه ای بر روی لاله گوش اصلی ترین دلیل نامگذاری این نوع گوشواره ها هستند. همان طور که مشاهده میکنید دوسر این نوع از گوشواره ها ، اطراف لاله گوش را اصطلاحا در آغوش میگیرند.

 

https://ehsangold.com/blog/wp-content/uploads/2023/01/P.2.mp3?_=2

 

تاریخچه گوشواره های هاگی

هاگی ها تاریخچه بسیار جذابی دارند و از گذشته بین زنان و هم بین مردان از محبوبیت بالایی برخوردار بودند. در گذشته ماهی گیران و دزدان دریایی این نوع گوشواره ها را در گوش چپ خود استفاده می کردند.

 

https://ehsangold.com/blog/wp-content/uploads/2023/01/P.3.mp3?_=3

 

 

همچنین گفته می شود این ملوان ها حرف اول نام خود را روی این گوشواره ها حکاکی می کردند. تا پس از مرگشان قابل شناسایی باشند. جنس طلای این گوشواره ها ، تضمین کننده دفن اصولی این دریابانان بوده است. چرا که این افراد همواره در حال سفر بوده اند و احتمالا پول کافی به همراه نداشته اند. از این رو گوشواره ی طلای این ملوانان صرف هزینه کفن و دفن آنها میشد.

 

https://ehsangold.com/blog/wp-content/uploads/2023/01/P.4.mp3?_=4

 

گوشواره های حلقه ای در گذر زمان دستخوش تغیرات زیادی شده اند . به گونه ای که شاید گوشواره های حلقه ای قدیمی ، به آسانی قابل تشخیص نباشند. یکی از تغییراتی که در گذر زمان اتفاق افتاده است ، مربوط به قفل این گوشواره ها می باشد. امروزه اکثرا این گوشواره ها با قفل های ون کلیف یا اهرمی ساخته می شوند.

 

https://ehsangold.com/blog/wp-content/uploads/2023/01/P.5.mp3?_=5

 

 

 ۱۰مورد از نفیس ترین گوشواره های هاگی

برای اطلاع از مشخصات و قیمت دقیق ، روی گوشواره مد نظر کلیک کنید.

 

https://ehsangold.com/blog/wp-content/uploads/2023/01/P.6.mp3?_=6

 

 

 

 

خروج از نسخه موبایل