نماد سایت طلا و جواهر احسان

تسهیلات اقساطی خرید طلا!

تسهیلات اقساطی خرید طلا

شاید با مشاهده قیمت بالای طلا ، خرید و سرمایه گذاری در زمینه طلا به خصوص برای قشر کارمند و بازنشسته امری غیر ممکن به نظر برسد. اما سرمایه گذاری و حفظ ارزش پول همان طور که در مقاله های قبلی نیز به آن اشاره شده است از ضروریات شناخته می شود. پس چاره چیست؟

 

 

همان طور که اطلاع دارید احسان گلد از سال های گذشته در راستای تسهیل خرید برای تمامی اقشار جامعه تدابیری اندیشید تا رویای خرید طلا را به واقعیت تبدیل کند و یکی از این تدابیر اندیشیده شده ، ارائه تسهیلات اقساطی بود. در ماه های اخیر تسهیلات اقساطی خرید طلا همراه با پیش پرداخت و با اقساط ۵ الی ۶ماهه ارائه می شد که با استقبال فراوانی از سمت مردم صورت گرفت. اما نوسانات و افزایش ۷۵ درصدی فی طلا در چند ماه اخیر ، موجب شد مبالغ اقساط و پیش پرداخت افزایش یابد و کارآمدی تسهیلات اقساطی ارائه شده به صورت چشم گیری کاهش یابد. از این رو تصمیم بر این شد تغیراتی در تسهیلات اقساطی ارائه شده صورت گردد تا تمامی اقشار جامعه که قصد خرید طلا دارند ، دوباره بتوانند از تسهیلات اقساطی احسان گلد استفاده نمایند.

 

 

هم اکنون در زمان ویرایش این متن تسهیلات اقساطی احسان گلد تا سقف ۴۰ میلیون تومان برای هر کد ملی ، با اقساط ۱۲ ماهه و بدون پیش پرداخت صورت می گیرد. پرداخت این اقساط توسط چک های صیادی و به صورت ماه به ماه صورت می گیرد. به بیان دیگر خریداران اقساطی می بایست ۱۲ فقره چک برای استفاده از تسهیلات اقساطی ارائه نمایند. البته این تعداد از چک ها به دلیل سهولت و سبک شدن اقساط خریداران اخذ می گردد و در صورت تمایل ، خریداران می توانند ۶ فقره چک ارائه نمایند.

 

 

 

 

به این نکته حتما توجه گردد که چک های ارائه شده حتما باید به نام خریدار باشد و امکان استفاده از چک دوستان یا اقوام امکان پذیر نیست.

خروج از نسخه موبایل